Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Ekonomia

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Jest to trzecie, zmienione wydanie cenionego podręcznika uczącego metod analizy strategicznej i umiejętności posługiwania się nimi. Autorki opisują metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz do analizy sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę poświęcają analizie SWOT, umożliwiającej zbadanie wnętrza organizacji oraz jej otoczenia konkurencyjnego. Wskazują również na sposoby pozyskiwania informacji potrzebnych do opracowania analizy strategicznej przedsiębiorstwa. Obecne wydanie zostało wzbogacone o najnowszą wiedzę i najciekawsze doświadczenia praktyczne z ostatnich lat. Bogaty zestaw ćwiczeń z formularzami jest nieocenioną pomocą zarówno dla studentów, jak i menedżerów pragnących samodzielnie wykonać analizę strategiczną swego przedsiębiorstwa.

Rok wydania: 2002 Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 28x38cm Waga: 0.848 kg EAN: 8320813891

Uwagi: Lekko zakurzone brzegi stron. Oprawa nieznacznie zarysowana i zabrudzona oraz lekko wytarta na krawędziach.

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie