Cennik

 

Wysyłka gratis

Gwarantujemy darmową wysyłkę klientom, którzy zakupią u nas książki za kwotę co najmniej 200 zł. Darmowa wysyłka nie dotyczy przesyłek zagranicznych.

Warunki dostawy

- Państwa zamówienie starannie pakujemy i wysyłamy najpóźniej dzień po zaksięgowaniu wpłaty, większa część przesyłek zostaje jednak wysłana już w dniu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Czas potrzebny do zaksięgowania pieniędzy przez bank to zwykle jeden dzień roboczy.

- Czas na opłatę zamówienia to 7 dni od momentu złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie będzie anulowane.

- Podany czas dostawy należy liczyć od dnia nadania przesyłki, a nie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

- Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej i InPost, a zamówiona książka dociera co do zasady do Państwa w terminie od 24 do 72 godzin (w zależności od wybranej formy wysyłki) od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku książki nowej termin ten może się wydłużyć o 1 dzień roboczy. W celu przyspieszenia całej procedury, prosimy o przesyłanie potwierdzenia przelewu na e-mail [email protected]

Punkt odbioru osobistego

LUBIEŃ 1119 - Główna siedziba AiK Tezeusz sp. z o.o. (po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest przygotowane do odbioru). Na miejscu możliwa płatność kartą lub gotówką. Punkt odbioru w Lubniu jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00, w soboty w godzinach od 7:00 do 18:00 i w niedziele w godzinach od 10:00 do 18:00.

Formy płatności

Kupując w naszym sklepie dostępne są poniższe opcje płatności:

- online – szybkie transfery 
- online - PayPal (należy wpisać e-mail odbiorcy: [email protected] )
- przelew tradycyjny
- płatność przy odbiorze gotówką lub kartą

Przesyłka zagraniczna

W przypadku chęci zamówienia książek do innego kraju, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia kosztów wysyłki. Książki możemy wysłać do dowolnego kraju na świecie.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt: +48 18 549 20 10

Uszkodzona paczka

Książki pakujemy w solidne i bezpieczne opakowania, lecz gdy przesyłka ulegnie uszkodzeniu prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera i przesłanie nam na maila: [email protected]

Zaginięcie przesyłki

Jeżeli przesyłka nie dotrze do klienta w terminie do 21 dni od momentu nadania przesyłki, zostaje uznana za zaginioną. W przypadku nie dostarczenia przesyłki w tym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.