Powrót

Strona główna

  • Zarządzanie informacją na rynku globalnym
  • Zarządzanie informacją na rynku globalnym
  • Zarządzanie informacją na rynku globalnym

Zarządzanie informacją na rynku globalnym

Ceny od: 22,00 zł do: 32,67 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych. Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak: • informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, • informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, • zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej, • modele zarządzania informacją rynkową. Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych – zwłaszcza uczelni technicznych – na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.

Rok wydania: 2011 Wydawnictwo: C.H. BECK Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 12x17cm Ilość stron: 175 Waga: 0.3 kg EAN: 9788325519193 TIN: T01347819

Uwagi: Oprawa lekko wytarta, Brzegi stron zakurzone, 

22,80 zł
Informacje

Oprawa lekko wytarta, Brzegi stron zakurzone, 

Uwagi

Rok wydania: 2011 Wydawnictwo: C.H. BECK Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 12x17cm Ilość stron: 175 Waga: 0.3 kg EAN: 9788325519193 TIN: T01347819

Rok wydania: 2011 Wydawnictwo: C.H. BECK Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 13x21cm Ilość stron: 178 Waga: 0.3 kg EAN: 9788325519193 TIN: T01342395

Uwagi: Oprawa lekko wytarta, zarysowana, Brzegi stron zakurzone, 

30,00 zł
Informacje

Oprawa lekko wytarta, zarysowana, Brzegi stron zakurzone, 

Uwagi

Rok wydania: 2011 Wydawnictwo: C.H. BECK Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 13x21cm Ilość stron: 178 Waga: 0.3 kg EAN: 9788325519193 TIN: T01342395

Rok wydania: 2011 Wydawnictwo: C.H. BECK Stan: NowaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16.3x23.6cm Waga: 0.3 kg EAN: 9788325519193

Uwagi: uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych. Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak: • informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, • informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, • zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej, • modele zarządzania informacją rynkową. Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych – zwłaszcza uczelni technicznych – na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.

Produkt niedostępny
Informacje

uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych. Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak: • informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, • informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, • zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej, • modele zarządzania informacją rynkową. Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych – zwłaszcza uczelni technicznych – na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.

Uwagi

Rok wydania: 2011 Wydawnictwo: C.H. BECK Stan: NowaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16.3x23.6cm Waga: 0.3 kg EAN: 9788325519193

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie