Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Biznes - opracowania ogólne

  • Zachowania i zwyczaje konsumentów
  • Zachowania i zwyczaje konsumentów wydanie VI
  • Zachowania i zwyczaje konsumentów wydanie VI
  • Zachowania i zwyczaje konsumentów wydanie VI

Zachowania i zwyczaje konsumentów

Ceny od: 195,00 zł do: 216,45 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Jak zarobić na ludzkiej percepcji?

  • Zajrzyj za kulisy -- techniki manipulacji marketingowej. Dowiedz się, jak marketerzy kształtują własne "ja" konsumentów, kreują nowe potrzeby i obiecują cuda.
  • Poznaj produkty, które mają władzę nad ludźmi.

Zachowania konsumentów na rynku są powodowane wieloma czynnikami. Niektórzy przywiązują się do marki, inni są skłonni przepłacać bez konkretnego powodu, a jeszcze inni nieświadomie wybierają produkty odwołujące się do ich przekonań duchowych i intuicji. Nie do końca wiadomo, co skłania ludzi do wydawania pieniędzy w ten czy inny sposób. Zachowania konsumentów to obszar, który dopiero zaczęliśmy badać i który kryje w sobie niezmierzony potencjał marketingowy.

Michael R. Solomon, współautor sukcesów marketingowych firm takich, jak DuPont, Black & Decker, Visa i Calvin Klein opisuje wiele różnych modeli zachowań konsumentów. Jego odkrycia uświadamiają, że w produktach tkwią niewidoczne bodźce oddziaływujące na ludzką percepcję. Oto zaledwie mała próbka wniosków i przełomowych obserwacji, jakie autor rozwija w tej książce:

  • Teoria ról. Ludzie zmieniają decyzje odnośnie zakupów w zależności od roli, jaką odgrywają w danej chwili. Gdy robią zakupy szybko, wybierają strój na specjalną okazję, rozważają kosztowny zakup czy marzą o tygodniu na Karaibach, zwracają uwagę na całkiem inne składniki oferty.
  • Nałogowa konsumpcja. Nieustanne robienie zakupów staje się lekarstwem na stres, depresję i nudę... a także szansą dla innowacyjnych marketerów.
  • Prawdziwe postawy konsumentów. 91% ankietowanych przyznaje, że regularnie kłamie, a 25% podaje w ankietach nieprawdziwe zarobki. To tylko wierzchołek góry lodowej w sferze ukrytych potrzeb, motywacji i dążeń konsumentów.
  • Teoria różnych aktorów. Nabywca i użytkownik to czasami dwie różne osoby. Grymas na twarzy dziecka bywa dla rodzica ważniejszy niż racjonalne przesłanki, takie jak cena, trwałość czy jakość produktu.
  • Konsumpcja wirtualna. Internet to nowy rynek dla produktów, które mało kto kupuje w zwykłych sklepach. Dowiedz się, jak marketerzy działający w sieci żerują na ludzkiej ciekawości.
  • Mroczne zachowania konsumentów. Tradycyjna teoria marketingu uczy, że konsument działa racjonalnie i jest dobrze poinformowany. Życie pokazuje coś innego -- ludzie irracjonalnie szkodzą sobie i innym, wpadają w nałogi i dają się wykorzystywać jako króliki doświadczalne.

Rok wydania: 2006 Wydawnictwo: One Press Exclusive Nr wydania: VI Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21.5x28.5cm Ilość stron: 639 Waga: 2.5 kg EAN: 9788324600595 TIN: T01581463

Uwagi: Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, Rogi oprawy trochę zagięte i postrzępione, Oprawa lekko zabrudzona, Strony trochę pożółkłe, 

216,45 zł
Informacje

Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, Rogi oprawy trochę zagięte i postrzępione, Oprawa lekko zabrudzona, Strony trochę pożółkłe, 

Uwagi

Rok wydania: 2006 Wydawnictwo: One Press Exclusive Nr wydania: VI Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21.5x28.5cm Ilość stron: 639 Waga: 2.5 kg EAN: 9788324600595 TIN: T01581463

Rok wydania: 2004 Wydawnictwo: One Press Exclusive Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21x28cm Ilość stron: 638 Waga: 2.5 kg EAN: 9788324600595 TIN: T01561761

Uwagi: Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, 

216,45 zł
Informacje

Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, 

Uwagi

Rok wydania: 2004 Wydawnictwo: One Press Exclusive Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21x28cm Ilość stron: 638 Waga: 2.5 kg EAN: 9788324600595 TIN: T01561761

Rok wydania: 2004 Wydawnictwo: One Press Exclusive Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21x28cm Ilość stron: 638 Waga: 2.5 kg EAN: 9788324600595 TIN: T01528419

Uwagi: Brzegi stron zakurzone, Oprawa  wytarta, zabrudzona, porysowana, Strony pożółkłe, Rogi oprawy trochę zagięte, 

216,45 zł
Informacje

Brzegi stron zakurzone, Oprawa  wytarta, zabrudzona, porysowana, Strony pożółkłe, Rogi oprawy trochę zagięte, 

Uwagi

Rok wydania: 2004 Wydawnictwo: One Press Exclusive Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21x28cm Ilość stron: 638 Waga: 2.5 kg EAN: 9788324600595 TIN: T01528419

Rok wydania: 2004 Wydawnictwo: One Press Exclusive Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21.5x28.5cm Ilość stron: 638 Waga: 2.5 kg EAN: 9788324600595 TIN: T01563490

Uwagi: Oprawa lekko wytarta, Oprawa lekko zabrudzona, Rogi oprawy trochę zagięte, Na pierwszej stronie ślad po pieczątce, 

Informacje

Oprawa lekko wytarta, Oprawa lekko zabrudzona, Rogi oprawy trochę zagięte, Na pierwszej stronie ślad po pieczątce, 

Uwagi

Rok wydania: 2004 Wydawnictwo: One Press Exclusive Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21.5x28.5cm Ilość stron: 638 Waga: 2.5 kg EAN: 9788324600595 TIN: T01563490

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie