Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Media, dziennikarstwo

  • Teorie komunikacji i mediów część 3
  • Teorie komunikacji i mediów część 3

Teorie komunikacji i mediów część 3

Ceny od: 15,00 zł do: 22,00 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi.

Rok wydania: 2010 Wydawnictwo: Atut Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x22.9cm Ilość stron: 426 Waga: 0.69 kg EAN: 9788374326520 TIN: T01385624

Uwagi: Brzegi stron zakurzone, Oprawa wytarta, zakurzona, boki wytarte, Rogi oprawy zagięte, 

15,40 zł
Informacje

Brzegi stron zakurzone, Oprawa wytarta, zakurzona, boki wytarte, Rogi oprawy zagięte, 

Uwagi

Rok wydania: 2010 Wydawnictwo: Atut Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x22.9cm Ilość stron: 426 Waga: 0.69 kg EAN: 9788374326520 TIN: T01385624

Rok wydania: 2010 Wydawnictwo: Atut Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15.5x22.5cm Ilość stron: 426 Waga: 0.69 kg EAN: 9788374326520 TIN: T01364580

Uwagi: Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, zabrudzona, Strony trochę pożółkłe, Oprawa delikatnie zagięta, Rogi oprawy trochę zagięte, 

22,00 zł
Informacje

Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, zabrudzona, Strony trochę pożółkłe, Oprawa delikatnie zagięta, Rogi oprawy trochę zagięte, 

Uwagi

Rok wydania: 2010 Wydawnictwo: Atut Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15.5x22.5cm Ilość stron: 426 Waga: 0.69 kg EAN: 9788374326520 TIN: T01364580

Opinie