Dodatkowe  15 zł RABATU  na  WSZYSTKO  przy zakupach za min. 199 zł z kodem:  5kwi2024 

Strategie promocji produktów komputerowych na tle rozwoju strategii marketingowych producentów krajowych i zagranicznych


brak ocen

Strategie promocji produktów komputerowych na tle rozwoju strategii marketingowych producentów krajowych i zagranicznych


brak ocen
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach » Rodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x21cm Ilość stron: 271 Waga: 0.4 kg Stan: Używana
cena: od: 11,49 zł do: 40,25 zł
widok:
sortuj:
Strategie promocji produktów komputerowych na tle rozwoju strategii marketingowych producentów krajowych i zagranicznych
-64%
Używana
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T01380837
Stan: Jak nowa
32,00 zł 11,49 zł
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T01380837
Stan: Jak nowa
Strategie promocji produktów komputerowych na tle rozwoju strategii marketingowych producentów krajowych i zagranicznych
-64%
Używana
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T01380839
Stan: Widoczne ślady używania
32,00 zł 11,49 zł
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T01380839
Stan: Widoczne ślady używania
Używana
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T01682819
Stan: Widoczne ślady używania
36,80 zł
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T01682819
Stan: Widoczne ślady używania
Używana
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T01731820
Stan: Widoczne ślady używania
40,25 zł
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T01731820
Stan: Widoczne ślady używania