Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Pozostałe

  • Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym
  • Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym

Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym

Ceny od: 6,00 zł do: 11,60 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Rok wydania: 1995 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 21x30cm Ilość stron: 172 Waga: 0.2 kg EAN: 9788301117078 TIN: T01591114

Uwagi: Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, lekko zarysowana ,Strony trochę pożółkłe, Adnotacje i pieczątki pobilioteczne, 

11,60 zł
Informacje

Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, lekko zarysowana ,Strony trochę pożółkłe, Adnotacje i pieczątki pobilioteczne, 

Uwagi

Rok wydania: 1995 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 21x30cm Ilość stron: 172 Waga: 0.2 kg EAN: 9788301117078 TIN: T01591114

Rok wydania: 1995 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 21x30cm Ilość stron: 172 Waga: 0.2 kg EAN: 9788301117078 TIN: T00402898

Uwagi: Oprawa lekko wytarta. Brzegi stron zakurzone

Informacje

Oprawa lekko wytarta. Brzegi stron zakurzone

Uwagi

Rok wydania: 1995 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 21x30cm Ilość stron: 172 Waga: 0.2 kg EAN: 9788301117078 TIN: T00402898

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie