Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów


4 oceny

Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów


4 oceny
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x21cm Ilość stron: 373 Waga: 0.4 kg TIN: T02699815
cena: 13,31 zł
widok:
sortuj:
UŻYWANA Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów Rok wydania: 1994 TIN: T02699815 Uwagi: Obwoluta/Oprawa: porysowana, naderwana na krawędziach, z naklejkami, z zapiskami Brzegi stron: zakurzone, pożółkłe Kartki: pożółkłe, poplamione Grzbiet: naderwany, zabrudzony Rogi: zagięte, rozdwojone Inne: zapiski, adnotacje i pieczątki biblioteczne 13,31 zł dodaj do listy życzeń
UŻYWANA Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów Rok wydania: 2006 TIN: T01580875 Uwagi: Brzegi stron zakurzone, Obwoluta lekko wytarta, porysowana, zabrudzona, Brzegi obwoluty trochę zagięte.  dodaj do listy życzeń
UŻYWANA Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów Rok wydania: 1992 TIN: T01784515 Uwagi: Oprawa lekko wytarta, pożółkła, lekko przybrudzona, rogi oprawy trochę zagięte, strony trochę pożółkłe, brzegi stron zakurzone. dodaj do listy życzeń
UŻYWANA Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów Rok wydania: 1992 TIN: T02079179 Uwagi: Oprawa wytarta, zabrudzona, zakurzona, pożółkła. Brzegi stron zabrudzone, zakurzone, pożółkłe. Blok przekrzywiony. dodaj do listy życzeń
UŻYWANA Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów Rok wydania: 1992 TIN: T02602572 Uwagi: Obwoluta/Oprawa: porysowana, naderwana na krawędziach Brzegi stron: pożółkłe, zakurzone Kartki: pożółkłe Grzbiet: naderwany Rogi: rozdwojone, zagięte dodaj do listy życzeń
UŻYWANA Strategia konkurencji metody analizy sektorów i konkurentów Strategia konkurencji metody analizy sektorów i konkurentów Rok wydania: 1994 TIN: T01713085 Uwagi: Brzegi stron zakurzone, zabrudzone, Oprawa mocno wytarta, mocno zabrudzona, uszkodzona na brzegach, zagięta, Grzbiet książki naderwany, Rogi oprawy  zagięte, naderwane, Na oprawie znajduję się naklejka, Strony  pożółkłe, Blok książki pęknięty, Adnotacje i pieczątki pobilioteczne, Na pierwszej stronie znajduję się nakeljka  dodaj do listy życzeń