Powrót

Strona główna

  • Marketing-pierwsza polska edycja
  • Marketing-pierwsza polska edycja

Marketing-pierwsza polska edycja

Ceny od: 21,00 zł do: 33,08 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Dla marketingu wiek XXI to warunki funkcjonowania, które jeszcze do niedawna trudno było sobie wyobrazić. Elektroniczne zakupy, wirtualne czasopisma i organizacje, elektroniczny pieniądz, interaktywna telewizja to tylko część wyzwań, przed którymi staną wykładowcy marketingu, menedżerowie marketingowi i studenci.

Rok wydania: 1998 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ABC Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21x28cm Waga: 1.38 kg EAN: 8387286664

Uwagi: Oprawa nieznacznie pobrudzona. Brzegi stron lekko zakurzone.

Informacje

Oprawa nieznacznie pobrudzona. Brzegi stron lekko zakurzone.

Uwagi

Rok wydania: 1998 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ABC Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21x28cm Waga: 1.38 kg EAN: 8387286664

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Rok wydania: 1998 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ABC Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 15x20cm Waga: 1.38 kg EAN: 8387286664

Uwagi: Oprawa nieznacznie pobrudzona. Brzegi stron lekko zakurzone.

Informacje

Oprawa nieznacznie pobrudzona. Brzegi stron lekko zakurzone.

Uwagi

Rok wydania: 1998 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ABC Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 15x20cm Waga: 1.38 kg EAN: 8387286664

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie