Dodatkowe  15 zł RABATU  na  WSZYSTKO  przy zakupach za min. 199 zł z kodem:  5kwi2024 

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie tom 11


brak ocen

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie tom 11


brak ocen
Wydawnictwo: GWP » Rodzaj okładki: Miękka Wymiar: 11x16cm Ilość stron: 346 Waga: 0.35 kg EAN: 9788374892254 Stan: Używana
cena: 33,00 zł 20,69 zł
widok:
sortuj:
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie tom 11
-37%
Używana
Rok wydania: 2009
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T03679156
Stan: Widoczne ślady używania
Inne informacje: adnotacje i pieczątki biblioteczne
33,00 zł 20,69 zł
Rok wydania: 2009
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T03679156
Stan: Widoczne ślady używania
Inne informacje: adnotacje i pieczątki biblioteczne