Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Biznes - opracowania ogólne

  • Praca i konsumpcja w perspektywie tworzenia ładu aksjonormatywnego
  • Praca i konsumpcja w perspektywie tworzenia ładu aksjonormatywnego
  • Praca i konsumpcja w perspektywie tworzenia ładu aksjonormatywnego

Praca i konsumpcja w perspektywie tworzenia ładu aksjonormatywnego

Ceny od: 18,00 zł do: 26,97 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Wstęp Znaczenie ładu aksjonormatywnego dla funkcjonowania współczesnych społeczeństw demokratycznych 1. Istota i rodzaje ładu aksjonormatywnego 2. Anomia społeczna jako jeden z wymiarów dezorganizacji społecznej – naruszania ładu aksjonormatywnego 3. Ład aksjonormatywny w społeczeństwach demokracji liberalnej – wiodące wyzwania 4. Ład aksjonormatywny a ład gospodarczy w społeczeństwach rynkowych 5. Transformacja systemowa a przebudowa ładu aksjonormatywnego 6. Ład aksjonormatywny w perspektywie kryzysu gospodarczego Podsumowanie Przemiany współczesnej pracy 1. Wielość podejść do współczesnego definiowania pracy i jej interpretacji 2. Zmiana treści, form pracy i form zatrudnienia 3. Doświadczanie pracy w początkowym okresie transformacji systemowej i obecnie 4. Praca a struktura społeczna 5. Konsumpcja a struktura społeczna Miejsce pracy w systemie wartości różnych grup i kategorii społecznych 1. Pojęcie wartości pracy 3. Wartości pracy w Polsce w świetle badań empirycznych 4. Praca jako wartość dla kobiet 5. Miejsce pracy w systemie wartości młodego pokolenia Podsumowanie Praca a konsumpcja. Pojawianie się nowych paradygmatów 1. Paradygmat pracy a paradygmat konsumpcji 2. Wyłanianie się paradygmatu pracy i konsumpcji opartego na założeniach Nowej Ekonomii 3. Ideologia konsumpcjonizmu 4. Śląski etos pracy 5. Podstawowe czynniki osłabiające etos pracy we współczesnych społeczeństwach Podsumowanie Tendencje zmian w konsumpcji w społeczeństwie polskim 1. Trendy w konsumpcji 2. Zmiany w strukturze konsumpcji 3. Wzory zachowań konsumpcyjnych Polaków 4. Zmiana orientacji oszczędzania na rzecz orientacji na konsumpcję 5. Zrównoważona konsumpcja jako trend w konsumpcji w Polsce 6. E-konsumpcja jako nowy trend konsumpcyjny w Polsce Podsumowanie Etyczny kontekst współczesnej konsumpcji 1. Konsumpcja etyczna 2. Normy etyczne w konsumpcji 3. Odpowiedzialność konsumenta jako wartość etyczna Podsumowanie Konsument – prosument – pracownik 1. Nowa era prosumencka 2. Konsument jako prosument 3. Prosument jako pracownik Zakończenie Bibliografia

Rok wydania: 2016 Wydawnictwo: Śląsk Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16x23.5cm Ilość stron: 273 Waga: 0.424 kg EAN: 9788371649370 TIN: T02289823

Uwagi: Obwoluta/Oprawa: wytarta, porysowana, zabrudzona, z naklejkami Brzegi stron: zakurzone

21,98 zł 22,00 zł
Informacje

<div class="clicked-description-container"><span class="clicked-description"><strong>Obwoluta/Oprawa: </strong>wytarta, porysowana, zabrudzona, z naklejkami</span><br /> <span class="clicked-description"><strong>Brzegi stron: </strong>zakurzone</span></div>

Uwagi

Rok wydania: 2016 Wydawnictwo: Śląsk Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16x23.5cm Ilość stron: 273 Waga: 0.424 kg EAN: 9788371649370 TIN: T02289823

Rok wydania: 2016 Wydawnictwo: Śląsk Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16x23.5cm Ilość stron: 273 Waga: 0.424 kg EAN: 9788371649370 TIN: T01351366

Uwagi: Brzegi stron zakurzone,  Oprawa lekko wytarta, 

18,98 zł 19,00 zł
Informacje

Brzegi stron zakurzone,&nbsp;&nbsp;Oprawa lekko wytarta,&nbsp;

Uwagi

Rok wydania: 2016 Wydawnictwo: Śląsk Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16x23.5cm Ilość stron: 273 Waga: 0.424 kg EAN: 9788371649370 TIN: T01351366

Rok wydania: 2016 Wydawnictwo: Śląsk Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16x23.5cm Ilość stron: 273 Waga: 0.424 kg EAN: 9788371649370 TIN: T01353509

Uwagi: Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, Rogi oprawy trochę zagięte, 

26,97 zł 27,00 zł
Informacje

Brzegi stron zakurzone,&nbsp;Oprawa lekko wytarta,&nbsp;Rogi oprawy trochę zagięte,&nbsp;

Uwagi

Rok wydania: 2016 Wydawnictwo: Śląsk Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16x23.5cm Ilość stron: 273 Waga: 0.424 kg EAN: 9788371649370 TIN: T01353509

Opinie