Teraz 15 PLN od Tezeusz.pl dla zamówień o wartości od 150 zł - w koszyku użyj kod: 15PLNODNAS

Podstawy marketingu


brak ocen

Podstawy marketingu


brak ocen
Wydawnictwo: Difin Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 18x24cm Ilość stron: 272 Waga: 0.6 kg EAN: 9788372514592
cena: 44,00 zł 39,60 zł
widok:
sortuj:
Podstawy marketingu
-10%
Używana

Uwagi:

Obwoluta/Oprawa: wytarta, porysowana, odklejająca się od bloku

Brzegi stron: zabrudzone, zakurzone

Rogi: zagięte

TIN: T03508068

Rok wydania: 2006

Rodzaj okładki: Miękka

44,00 zł 39,60 zł

Uwagi:

Obwoluta/Oprawa: wytarta, porysowana, odklejająca się od bloku

Brzegi stron: zabrudzone, zakurzone

Rogi: zagięte

TIN: T03508068

Rok wydania: 2006

Rodzaj okładki: Miękka

Sklep tezeusz.pl wykorzystuje pliki cookies. Umożliwiają one sprawne działanie strony, narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych.

Szczegóły na ten temat znajdziesz w Polityce PrywatnościPolityce cookies. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.