Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Strona główna

  • Pięć najważniejszych pytań
  • Pięć najważniejszych pytań

Pięć najważniejszych pytań

Ceny od: 29,00 zł do: 45,60 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić. W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Rok wydania: 2013 Wydawnictwo: Wolters Kluwer Stan: Nowa Wymiar: 20.1x14.2cm Waga: 0.15 kg EAN: 9788326445262

Produkt niedostępny
Informacje
Uwagi

Rok wydania: 2013 Wydawnictwo: Wolters Kluwer Stan: Nowa Wymiar: 20.1x14.2cm Waga: 0.15 kg EAN: 9788326445262

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Rok wydania: 2013 Wydawnictwo: Wolters Kluwer Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 14x20cm Ilość stron: 116 Waga: 0.25 kg EAN: 9788326445262 TIN: T01344953

Uwagi: Oprawa lekko wytarta, brzegi stron zakurzone.

Informacje

Oprawa lekko wytarta, brzegi stron zakurzone.

Uwagi

Rok wydania: 2013 Wydawnictwo: Wolters Kluwer Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 14x20cm Ilość stron: 116 Waga: 0.25 kg EAN: 9788326445262 TIN: T01344953

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie