Opakowanie jako instrument marketingu


4 oceny

Opakowanie jako instrument marketingu


4 oceny
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 17x25cm Ilość stron: 154 Waga: 0.25 kg EAN: 9788320812237 TIN: T01705278
cena: -
widok:
sortuj:
UŻYWANA Opakowanie jako instrument marketingu Opakowanie jako instrument marketingu Rok wydania: 1999 TIN: T01705278 Uwagi: Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, Rogi oprawy trochę zagięte, Oprawa lekko pobrudzona, porysowana, Blok lekko przesunięty, Naklejka na oprawie, Brzegi stron lekko pobrudzone,  dodaj do listy życzeń
UŻYWANA Opakowanie jako instrument marketingu Opakowanie jako instrument marketingu Rok wydania: 1999 TIN: T02651391 Uwagi: Obwoluta/Oprawa: zabrudzona, porysowana, ze śladami zgięć Brzegi stron: zakurzone, zabrudzone Rogi: zagięte, uszkodzone Inne: adnotacje i pieczątki biblioteczne dodaj do listy życzeń