Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Strona główna

  • Moje przygody z marketingiem
  • Moje przygody z marketingiem

Moje przygody z marketingiem

Ceny od: 33,00 zł do: 37,10 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu. Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę. *** Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa. Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia. Philip Kotler

Rok wydania: 2017 Wydawnictwo: MT Biznes Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 15.8x23.3cm Waga: 0.47 kg EAN: 9788380870642

33,86 zł 41,80 zł
Informacje
Uwagi

Rok wydania: 2017 Wydawnictwo: MT Biznes Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 15.8x23.3cm Waga: 0.47 kg EAN: 9788380870642

  • -19%

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: MT Biznes Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 12.5x14cm Ilość stron: 1 Waga: 0 kg EAN: 9788380872974

Produkt niedostępny
Informacje
Uwagi

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: MT Biznes Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 12.5x14cm Ilość stron: 1 Waga: 0 kg EAN: 9788380872974

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie