Teraz 10 PLN od Tezeusz.pl dla zamówień o wartości od 120 zł - w koszyku użyj kod: 10PLNODNAS

Metody ilościowe w badaniach marketingowych


brak ocen

Metody ilościowe w badaniach marketingowych


brak ocen
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x21cm Ilość stron: 351 Waga: 0.516 kg EAN: 9788301137717
cena: 21,00 zł 17,01 zł
widok:
sortuj:
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
-19%
Używana

Uwagi:

Obwoluta/Oprawa: zabrudzona, porysowana, ze śladami zgięć, wytarta

Brzegi stron: zakurzone

TIN: T03122444

Rok wydania: 2002

Rodzaj okładki: Miękka

21,00 zł 17,01 zł

Uwagi:

Obwoluta/Oprawa: zabrudzona, porysowana, ze śladami zgięć, wytarta

Brzegi stron: zakurzone

TIN: T03122444

Rok wydania: 2002

Rodzaj okładki: Miękka

Sklep tezeusz.pl wykorzystuje pliki cookies. Umożliwiają one sprawne działanie strony, narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych.

Szczegóły na ten temat znajdziesz w Polityce PrywatnościPolityce cookies. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.