Media i nowoczesność Społeczna teoria mediów


brak ocen

Media i nowoczesność Społeczna teoria mediów


brak ocen
Wydawnictwo: ASTRUM Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 20x28cm Ilość stron: 259 Waga: 0.5 kg EAN: 9788372490858
cena: od: 7,49 zł do: 40,03 zł
widok:
sortuj:
Media i nowoczesność Społeczna teoria mediów
-17%
Używana

Uwagi:

Obwoluta/Oprawa: wytarta, porysowana, z naklejkami

Brzegi stron: zakurzone, zabrudzone

Rogi: zagięte

Inne: adnotacje i pieczątki biblioteczne

TIN: T03329652

Rok wydania: 2006

Rodzaj okładki: Miękka

9,00 zł 7,49 zł
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów
-18%
Nowa

Rok wydania: 2006

Rodzaj okładki: Inna

EAN: 9788372490858

49,00 zł 40,03 zł

Sklep tezeusz.pl wykorzystuje pliki cookies. Umożliwiają one sprawne działanie strony, narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych.

Szczegóły na ten temat znajdziesz w Polityce PrywatnościPolityce cookies. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.