Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Marketing

  • Marketing - pierwsza polska edycja
  • Marketing - pierwsza polska edycja

Marketing - pierwsza polska edycja

Ceny od: 13,00 zł do: 50,93 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Dla marketingu wiek XXI to warunki funkcjonowania, które jeszcze do niedawna trudno było sobie wyobrazić. Elektroniczne zakupy, wirtualne czasopisma i organizacje, elektroniczny pieniądz, interaktywna telewizja to tylko część wyzwań, przed którymi staną wykładowcy marketingu, menedżerowie marketingowi i studenci.

Rok wydania: 1998 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ABC Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 20x29.5cm Ilość stron: 720 Waga: 1.38 kg TIN: T01020517

Uwagi: Oprawa zabrudzona, wytarta, naddarta, zagięta. Strony zabrudzone, wytarte. Adnotacje i pieczątki pobilioteczne. 

50,93 zł 69,00 zł
Informacje

Oprawa zabrudzona, wytarta, naddarta, zagięta. Strony zabrudzone, wytarte. Adnotacje i pieczątki pobilioteczne. 

Uwagi

Rok wydania: 1998 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ABC Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 20x29.5cm Ilość stron: 720 Waga: 1.38 kg TIN: T01020517

  • -26%

Rok wydania: 1997 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ABC Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x20cm Waga: 1.38 kg EAN: 8387286664

Uwagi: Oprawa trochę pobrudzona. Brzegi stron lekko zakurzone. W książce występują notatki.

Informacje

Oprawa trochę pobrudzona. Brzegi stron lekko zakurzone. W książce występują notatki.

Uwagi

Rok wydania: 1997 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ABC Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x20cm Waga: 1.38 kg EAN: 8387286664

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie