Powrót

Strona główna

  • Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
  • Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Ceny od: 8,00 zł do: 54,90 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Książka: * przedstawia amerykański system medialny; * ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; * szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; * odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; * omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; * zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Rok wydania: 2008 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: NowaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16.4x23.5cm Waga: 0.4 kg EAN: 9788301156374

Produkt niedostępny
Informacje
Uwagi

Rok wydania: 2008 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: NowaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16.4x23.5cm Waga: 0.4 kg EAN: 9788301156374

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Rok wydania: 2008 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16.4x23.5cm Ilość stron: 268 Waga: 0.4 kg EAN: 9788301156374 TIN: T00465456

Uwagi: Oprawa lekko wytarta, Strony trochę pożółkłe, Adnotacje i pieczątki pobilioteczne, 

Informacje

Oprawa lekko wytarta, Strony trochę pożółkłe, Adnotacje i pieczątki pobilioteczne, 

Uwagi

Rok wydania: 2008 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16.4x23.5cm Ilość stron: 268 Waga: 0.4 kg EAN: 9788301156374 TIN: T00465456

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie