Powrót

Strona główna

  • Harvard Business Review. Marketing w erze cyfrowej
  • Harvard Business Review. Marketing w erze cyfrowej

Harvard Business Review. Marketing w erze cyfrowej

Ceny od: 8,00 zł do: 22,80 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Rok wydania: 2014 Wydawnictwo: Wydawnictwo Harvard Business Review Polska Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 13x20cm Ilość stron: 152 Waga: 0.5 kg TIN: T01001175

Uwagi: Oprawa lekko wytarta, Brzegi stron zakurzone, Rogi oprawy trochę zagięte, 

Informacje

Oprawa lekko wytarta, Brzegi stron zakurzone, Rogi oprawy trochę zagięte, 

Uwagi

Rok wydania: 2014 Wydawnictwo: Wydawnictwo Harvard Business Review Polska Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 13x20cm Ilość stron: 152 Waga: 0.5 kg TIN: T01001175

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Rok wydania: 2014 Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x20cm Waga: 0.2 kg

Uwagi: Oprawa nieco wytarta i zakurzona. Brzegi stron zakurzone.

Informacje

Oprawa nieco wytarta i zakurzona. Brzegi stron zakurzone.

Uwagi

Rok wydania: 2014 Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x20cm Waga: 0.2 kg

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie