Hales Colin F. - Opakowanie jako instrument marketingu


4 oceny

Hales Colin F. - Opakowanie jako instrument marketingu


4 oceny
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 11x18cm Waga: 0.445 kg
Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu
widok:
sortuj:
UŻYWANA Hales Colin F. - Opakowanie jako instrument marketingu Hales Colin F. - Opakowanie jako instrument marketingu Rok wydania: 1999 TIN: Uwagi: Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa nieznacznie zarysowana. Książka posiada pieczątki i adnotacje pobiblioteczne. dodaj do listy życzeń
UŻYWANA Hales Colin F. - Opakowanie jako instrument marketingu Hales Colin F. - Opakowanie jako instrument marketingu Rok wydania: 1999 TIN: Uwagi: Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa nieznacznie zarysowana, zabrudzona. Książka posiada pieczątki i adnotacje pobiblioteczne. Naklejka na oprawie. dodaj do listy życzeń