Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Pozostałe

  • Gospodarka doświadczeń
  • Gospodarka doświadczeń

Gospodarka doświadczeń

Ceny od: 28,00 zł do: 41,04 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką. Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.

Rok wydania: 2016 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: Nowa Wymiar: 16.5x23cm Waga: 0.44 kg EAN: 9788301182359

41,04 zł 45,60 zł
Informacje
Uwagi

Rok wydania: 2016 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: Nowa Wymiar: 16.5x23cm Waga: 0.44 kg EAN: 9788301182359

+ -
  • -10%

Rok wydania: 2015 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16.5x23.5cm Ilość stron: 268 Waga: 0.44 kg EAN: 9788301182359 TIN: T01347175

Uwagi: Oprawa lekko wytarta, Brzegi stron zakurzone, 

28,35 zł
Informacje

Oprawa lekko wytarta, Brzegi stron zakurzone, 

Uwagi

Rok wydania: 2015 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16.5x23.5cm Ilość stron: 268 Waga: 0.44 kg EAN: 9788301182359 TIN: T01347175

Opinie