Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Marketing

  • E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
  • E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Ceny od: 55,00 zł do: 65,00 zł

Średnia ocena: 4,5

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: Poltext Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16x23cm Ilość stron: 440 Waga: 0.5 kg EAN: 9788375619652

55,70 zł
Informacje
Uwagi

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: Poltext Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16x23cm Ilość stron: 440 Waga: 0.5 kg EAN: 9788375619652

+ -

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: MT Biznes Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16x23cm Ilość stron: 440 Waga: 0.5 kg EAN: 9788375618051

Informacje
Uwagi

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: MT Biznes Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16x23cm Ilość stron: 440 Waga: 0.5 kg EAN: 9788375618051

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie