Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania


4 oceny

Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania


4 oceny
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 14x20cm Ilość stron: 255 Waga: 0.35 kg TIN: T02610130
cena: od: 12,40 zł do: 13,64 zł
widok:
sortuj:
UŻYWANA Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania Rok wydania: 2006 TIN: T02610130 Uwagi: Obwoluta/Oprawa: zabrudzona, porysowana, z naklejkami Brzegi stron: zakurzone Rogi: rozdwojone Inne: adnotacje i pieczątki biblioteczne 12,40 zł dodaj do listy życzeń
UŻYWANA Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania Rok wydania: 2006 TIN: T02648884 Uwagi: Obwoluta/Oprawa: zabrudzona, wytarta, ze śladami zgięć Brzegi stron: zabrudzone, zakurzone Grzbiet: naderwany Rogi: zagięte, rozdwojone 12,40 zł dodaj do listy życzeń
UŻYWANA Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania Rok wydania: 2006 TIN: T02804204 Uwagi: Obwoluta/Oprawa: wytarta Brzegi stron: zakurzone Rogi: zagięte 13,64 zł dodaj do listy życzeń
UŻYWANA Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania Rok wydania: 2006 TIN: T02610129 Uwagi: Obwoluta/Oprawa: zabrudzona, porysowana, z naklejkami Brzegi stron: zakurzone, zabrudzone Rogi: rozdwojone Inne: adnotacje i pieczątki biblioteczne Druk: z podreśleniami ołówkiem dodaj do listy życzeń