Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Stosunki międzynarodowe

Iraq issue in the rhetoric of George W. Bush

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Należy przede wszystkim pozytywnie ocenić wybór i sposób ujęcia problematyki będącej przedmiotem książki, gdyż jest to z jednej strony istotny przyczynek do badań nad rolą retoryki w marketingu politycznym, z drugiej zaś zarówno diagnoza jak i wnioski sformułowane przez Autora są niezwykle cenne z punktu widzenia praktyki politycznej i powinny stać się przedmiotem refleksji nad przebiegiem programowania procesów decyzyjnych administracji amerykańskiej w wykonaniu Republikanów. Podkreślić należy w szczególności pionierski charakter pracy, stanowiącej – według mojej wiedzy – pierwszą w naszym kraju próbę opisu i analizy wystąpień publicznych prezydenta USA w kontekście decyzji politycznych i militarnych podejmowanych przez waszyngtońską administrację. prof. dr hab. Jerzy Olędzki Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Rok wydania: 2012 Wydawnictwo: Aspra Stan: NowaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16x23.5cm Waga: 0.43 kg EAN: 9788375453355

Opinie