Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Biznes - opracowania ogólne

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarządzania treścią można się nauczyć.
Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
metody diagnozowania popełnianych błędów
metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
skuteczne wdrażanie strategii

Rok wydania: 2017 Wydawnictwo: Helion Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16x23cm Ilość stron: 256 Waga: 0.5 kg EAN: 9788328331211

Opinie