Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Psychologia ogólna

Zarządzanie emocjami w organizacji

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

W książce przedstawione zostały elementarne oraz najistotniejsze zagadnienia i ujęcia procesów emocjonalnych, a w szczególności ich udział w procesach percepcji, myślenia, uwagi i pamięci. Należy pamiętać, że procesy poznawcze oraz ich determinanta emocjonalna mają decydujący wpływ na kształtowanie się kultury organizacyjnej, w niej na aksjologię organizacji, procesy interpersonalne, a w tym na komunikację międzyludzką, system norm oraz reguł, jakie w niej obowiązują, panujący w niej klimat i układy baryczne emocji, motywacji oraz postaw pracowniczych, wraz z wymiarem materialnym kultury i strukturą fizyczną organizacji.

Rok wydania: 2021 Wydawnictwo: Difin Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 14x21cm Ilość stron: 248 Waga: 0.5 kg EAN: 9788366491359

Opinie