Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Prawo cywilne

Wymogi formalne w umowach konsumenckich

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Prezentowana publikacja zawiera kompleksowe omówienie zagadnień dotyczących formy w umowach z udziałem konsumentów. Publikacja w obszerny sposób omawia: ogólną charakterystykę wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. pojęcie wymogów formalnych w prawie prywatnym, wymogi formalne w umowach z udziałem konsumentów w systemie prawa cywilnego, funkcje wymogów formalnych w prawie konsumenckim), wymóg pisemności (m.in. znaczenie pisemności w obrocie konsumenckim, pojęcie i granice pisemności, wymóg pisemności na etapie zawarcia umowy, wymóg pisemności po zawarciu umowy), inne rodzaje wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. wymóg transparentności, wymóg posługiwania się określonym językiem, wymóg dostępności oświadczenia, wymogi formalne w obrocie elektronicznym z udziałem konsumentów), konsekwencje naruszenia wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. konsekwencje w sferze ważności czynności prawnej, konsekwencje w sferze skuteczności czynności prawnej, forma dla celów dowodowych w umowach z udziałem konsumentów, odpowiedzialność odszkodowawcza, szczególne konsekwencje naruszenia wymogów formalnych wzorca umowy, szczególne skutki naruszenia wymogów formalnych w regulacji nieuczciwych praktyk rynkowych, sankcje karne, konsekwencje administracyjnoprawne). Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców – zarówno do praktyków, tj. adwokatów, radców prawnych, jak i samych konsumentów.

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: C.H. BECK Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 13.5x22cm Ilość stron: 412 Waga: 0.62 kg EAN: 9788381286701

Opinie