Dodatkowe  15 zł RABATU  na  WSZYSTKO  przy zakupach za min. 179 zł z kodem:  30kwi2024 

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym


brak ocen

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym


brak ocen
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego » Rodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x21cm Ilość stron: 214 Waga: 0.5 kg EAN: 9788381420839 Stan: Używana
cena: 38,00 zł 19,00 zł
widok:
sortuj:
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
-50%
Używana
Rok wydania: 2018
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T03541974
Stan: Widoczne ślady używania
38,00 zł 19,00 zł
Rok wydania: 2018
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T03541974
Stan: Widoczne ślady używania