Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Finansiści, ekonomiści i biznesmeni

  • -17%

Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Rozważania osadzone zostały w nowej koncepcji marketingowej, określonej mianem logika dominacji usługi" (Service Dominant Logic - SDL), zaproponowanej przez R.F. Luscha i S.L. Vargo w 2004 roku. Skonstruowany, autorski model teoretyczny odwołuje się również do innych współczesnych teorii, takich jak: jakość usług, marketing relacji, marketing siecio

Rok wydania: 2020 Wydawnictwo: CeDeWu Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16x23cm Ilość stron: 320 Waga: 0.5 kg EAN: 9788381023030

56,44 zł 68,00 zł
+ -

Opinie