Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Marketing

Marketing wyborczy

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Prowadzone badania opinii publicznej wskazują, iż wystąpienia przedwyborcze, charakteryzujące się pewną wspólną konwencją w prezentowaniu kandydata, sprzyjają mu w poszerzeniu grona wyborców od 5 do 7%. Innymi słowy "trafiona" konwencja na początku kampanii wyborczej prowadzi do rozbudowy określonego potencjału wyborczego. W tym kontekście pojawia się zaskakująca hipoteza: ...im bardziej nieznana jest osoba kandydata przed zaplanowanym pierwszym wystąpieniem telewizyjnym, tym większe jej szanse i prawdopodobieństwo oddziaływania na wyborców. "Problemy przedstawione w tej książce ujęte zostały w sposób oryginalny, a często nowatorski, bądź stanowią rozwinięcie zagadnień nie podejmowanych dotychczas szerzej w polskiej literaturze politologicznej". Profesor Grażyna Ulicka Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego "Pilna potrzeba wzbogacenia polskiej literatury politologicznej o analizy zarówno teorii marketingu politycznego, jak i materiału empirycznego, obrazującego przebieg współczesnych kampanii wyborczych, pozwala bez wątpienia traktować tę książkę jako nad wyraz ciekawe i bogate studium przedmiotu". Profesor Andrzej Antoszewski Instytut Politologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego.

Rok wydania: 2000 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Waga: 0.34 kg EAN: 8301133260 TIN: T00463134

Uwagi: Uwagi : Brzegi stron lekko zakurzone. Brzegi okładki zażółcone okładka zabrudzona. Klejenie taśmą przeźroczystą przy grzbiecie. Zawiera adnotacje i pieczątki biblioteczne.

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie