Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Pozostałe

  • -19%

Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Treść pracy wnosi wiele nowego spojrzenia na istotę metodologii pedagogiki, jak również metodologii badań pedagogicznych. Podkreślenia wymaga fakt, że praca oparta jest na bogatych doświadczeniach badawczych i dydaktycznych Autora. Wypełnia ona istniejącą lukę w literaturze rodzimej w zakresie statusu metodologicznego pedagogiki. Uważam, że praca jest wysoce wartościowa zarówno z punktu widzenia teorii pedagogicznej, którą posuwa znacznie do przodu, jak również praktyki badawczej. [...] Na szczególną uwagę zasługuje pomysł wzbogacania poszczególnych rozdziałów pracy tekstami poetyckimi, które nie stanowią ozdobników tych rozdziałów, lecz rozwijają i pogłębiają teksty naukowe, nadając im jakościowy wydźwięk emocjonalny. Pomysł ciekawy i godny podkreślenia. [...] Pracę tę adresuję do szerokich rzesz pracowników naukowych uprawiających pedagogikę i poszukujących jej metodologicznego statusu, a także nauczycieli, studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich.

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: Impuls Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16x23.5cm Ilość stron: 168 Waga: 0.28 kg EAN: 9788380954021

37,50 zł 46,30 zł
+ -

Opinie