Dodatkowe  15 zł RABATU  na  WSZYSTKO  przy zakupach za min. 179 zł z kodem:  30kwi2024 

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych


brak ocen

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych


brak ocen
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego » Rodzaj okładki: Miękka Wymiar: 17x25cm Ilość stron: 196 Waga: 0.35 kg EAN: 9788380884373 Stan: Używana
cena: 26,00 zł 23,40 zł
widok:
sortuj:
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
-10%
Używana
Rok wydania: 2016
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T02236942
Stan: Widoczne ślady używania
26,00 zł 23,40 zł
Rok wydania: 2016
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T02236942
Stan: Widoczne ślady używania
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
-10%
Używana
Rok wydania: 2016
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T02236940
Stan: Widoczne ślady używania
26,00 zł 23,40 zł
Rok wydania: 2016
Rodzaj okładki: Miękka
TIN: T02236940
Stan: Widoczne ślady używania