Sklep tezeusz.pl wykorzystuje pliki cookies. Umożliwiają one sprawne działanie strony, narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły na ten temat znajdziesz w Polityce PrywatnościPolityce cookies. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.

ZŁOTE DNI w Tezeusz.pl -25 PLN i darmowa dostawa dla zamówień o wartości od 200 zł - w koszyku użyj kod: ZŁOTEDNI

Strategie marketingowe w instytucjach kultury


brak ocen

Strategie marketingowe w instytucjach kultury


brak ocen
Rok wydania: 2011 Wydawnictwo: PWE Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 14x19cm Waga: 0.33 kg TIN: T03574608
Obwoluta/Oprawa: wytarta, porysowana, zabrudzona
Brzegi stron: zakurzone
Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu