Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Marketing

Strategiczny brand marketing w.2

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.
Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.
Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: One Press / Helion Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 15x23cm Ilość stron: 344 Waga: 0.5 kg EAN: 9788328342675

Opinie