Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Poradniki

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.
W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:
- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
- szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.

Rok wydania: 2017 Wydawnictwo: Difin Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 10.2x14.3cm Ilość stron: 230 Waga: 0.5 kg EAN: 9788380854291

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie