Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Pozostałe

Racjonalne public relations Budowa działu instrumenty studia przypadków

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Racjonalne public relations to sztuka: współpracowania nie tylko z mediami, wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji, realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę, zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu, budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji, pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie, umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.  

Rok wydania: 2005 Wydawnictwo: C.H. BECK Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 16x23.5cm Ilość stron: 190 Waga: 0.5 kg EAN: 9788373877290 TIN: T01344753

Uwagi: Brzegi stron zakurzone,  Oprawa lekko wytarta, 

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie