Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Pozostałe

  • -20%

Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Racjonalne public relations to sztuka: współpracowania nie tylko z mediami, wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji, realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę, zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu, budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji, pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie, umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.  

Rok wydania: 2005 Wydawnictwo: C.H. BECK Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x23cm Ilość stron: 190 Waga: 0.5 kg TIN: T01146668

Uwagi: Oprawa lekko wytarta, Oprawa delikatnie zagięta, Brzegi stron zakurzone, 

8,00 zł 10,00 zł

Opinie