Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Marketing

Marketing - pierwsza polska edycja

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Dla marketingu wiek XXI to warunki funkcjonowania, które jeszcze do niedawna trudno było sobie wyobrazić. Elektroniczne zakupy, wirtualne czasopisma i organizacje, elektroniczny pieniądz, interaktywna telewizja to tylko część wyzwań, przed którymi staną wykładowcy marketingu, menedżerowie marketingowi i studenci.

Rok wydania: 1997 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ABC Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 15x20cm Waga: 1.38 kg EAN: 8387286664

Uwagi:

Brzegi stron lekko zakurzone i pożółkłe. Oprawa nieznacznie zarysowana i wytarta. Strony lekko pożółkłe.
Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie