Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Marketing

Marketing. Pierwsza polska edycja

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Dla marketingu wiek XXI to warunki funkcjonowania, które jeszcze do niedawna trudno było sobie wyobrazić. Elektroniczne zakupy, wirtualne czasopisma i organizacje, elektroniczny pieniądz, interaktywna telewizja to tylko część wyzwań, przed którymi staną wykładowcy marketingu, menedżerowie marketingowi i studenci.

Rok wydania: 1998 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ABC Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21x28cm Waga: 1.38 kg EAN: 8387286664

Uwagi:

Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa pobrudzona, wytarta i zarysowana na krawędziach. Pieczątki i adnotacje. Zapiski wykonane długopisem i ołówkiem. Naklejki na oprawie. Strony poplamione. Książka nosi ślady zamoczenia.
Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie