Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Biznes - opracowania ogólne

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem [] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu.
Prof. dr hab. Iga Rudawska
Inicjatywę opublikowania przez PWE pracy Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji [] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Rok wydania: 2017 Wydawnictwo: PWE Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16x24cm Ilość stron: 272 Waga: 0.5 kg EAN: 9788320822854

Opinie