Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Psychologia ogólna

  • -10%

Praktyczny poradnik networkingu w.2

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Biznes międzyludzkich relacji
Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania się - wystarczą suche, zdawkowe maile. Wydawałoby się, że ten trend skutkować będzie utratą atrakcyjności "biznesu relacji". Tymczasem dzieje się inaczej. Zainteresowanie networkingiem rośnie. Umiejętność utrzymywania ożywionych i autentycznych międzyludzkich kontaktów staje się w przestrzeni zawodowej wartością dodaną. W efekcie coraz większe jest także rynkowe zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie.
Kogo zatem określić można jako sprawnego networkera? To osoba, która posiada wiedzę oraz prawidłowo zbudowane, obopólnie korzystne i właściwie funkcjonujące relacje, które w określonym czasie mogą przyśpieszyć realizację wcześniej określonych zawodowych celów. Wsparcie takiej osoby może przybierać różne formy - od przeprowadzenia sesji networkingowej w czasie specjalnej konferencji, przez odpowiednie przeszkolenie personelu w zakresie budowania relacji, właściwy mentoring i coaching networkingu, po wdrożenie w firmie systemu sprzedaży przez referencje. Takiego specjalistę można zatrudnić, lecz jego kompetencje to nie wiedza tajemna - sztuki budowania relacji można się także po prostu nauczyć! Najlepiej od specjalistów, którymi bez wątpienia są autorzy tej książki.

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: One Press / Helion Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 14x20cm Ilość stron: 160 Waga: 0.5 kg EAN: 9788328324633

30,96 zł 34,40 zł
+ -

Opinie