Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Ekonomia

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Warto umieć wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Rygorystyczne stosowanie wybranych metod to kluczowa kompetencja badacza. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Niniejsza książka ma przyczyniać się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu.

Rok wydania: 2011 Wydawnictwo: Wolters Kluwer Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 17x24cm Ilość stron: 187 Waga: 0.28 kg EAN: 9788326414596 TIN: T01347276

Uwagi: Oprawa lekko wytarta, Brzegi stron zakurzone, 

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie