Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Finansiści, ekonomiści i biznesmeni

  • -17%

Plan markietingowy na jednej stronie

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.
Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!
Dzięki tej książce dowiesz się:
-czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
-czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
-jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
-w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
-jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów
Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!

Rok wydania: 2020 Wydawnictwo: One Press / Helion Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 14x20cm Ilość stron: 248 Waga: 0.5 kg EAN: 9788328348882

40,67 zł 49,00 zł

Opinie