Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Pozostałe

Pedagogiczny dyskurs psychologii humanistycznej

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Problematyka podjęta w książce Jarosława Marca dotyczy bardzo aktualnego i istotnego zagadnienia: współczesnych sposobów „wytwarzania” podmiotowości u członków zachodnich społeczeństw, wśród których ważną rolę odgrywają te wywodzące się z dziedziny psychologii humanistycznej. Można powiedzieć, że zjawisko to staje się coraz pilniejszym problemem społecznym i wyzwaniem dla badaczy kultury, w tym także dla pedagogów. (prof. Edyta Zierkiewicz) Zagadnienie pedagogicznego dyskursu psychologii humanistycznej traktuję – podobnie jak autor – jako kwestię dużej wagi w refleksji pedagogicznej. Nie tylko ze względu na to, że jest to teoria i praktyka niezwykle interesująca i znacząca z perspektywy pedagoga, ale przede wszystkim dlatego, że jest ona, a raczej jej przeformułowania, istotnym kontekstem współczesnej kultury neoliberalnej. Efekty wysiłku autora postrzegam jako ważny wkład w rozumienie pracy tego dyskursu, w rozumienie współczesnej kultury i praktyk edukacyjnych. Czytanie tej książki jest w tym kontekście przyjemnością obcowania z dojrzałą, nietuzinkową refleksją, która daje do myślenia. (prof. Małgorzata Lewartowska-Zychowicz)

Rok wydania: 2018 Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 14.5x20.5cm Ilość stron: 386 Waga: 0.41 kg EAN: 9788366107045

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie