Dodatkowe  15 zł RABATU  na  WSZYSTKO  przy zakupach za min. 199 zł z kodem:  31mar2024 

FAQ

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 

ZAMÓWIENIA

Czy mogę złożyć zamówienie e-mailem lub telefonicznie?
Nie. Zamówienia składamy przez stronę naszego sklepu internetowego. 

 

PŁATNOŚCI

Co oznacza 'przelew'?
Przelew oznacza przedpłatę na konto. Książki są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Co oznacza 'za pobraniem'?
Za pobraniem oznacza płatność przy odbiorze, u kuriera. Książki są wysyłane po dokonaniu potwierdzenia przez Klienta.

Jakie są koszty przesyłek książek?
Zob. https://tezeusz.pl/page/koszt

Ile zapłacę za wysyłkę przy zakupie kilku książek?
Łączny koszt wysyłki zobaczą Państwo w swoim koszyku. Przy zakupie powyżej 299 zł książki wysyłamy bezpłatnie. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.

Czy wysyłają Państwo książki za granicę?
Wysyłamy za granicę.

Od czego zależą koszty przesyłki?
Koszty są naliczane według naszego cennika.

Od jakiej kwoty mogę liczyć na darmową przesyłkę?
Darmową wysyłkę oferujemy Państwu już od zakupu za 299 zł, z wyjątkiem przesyłki pobraniowej, która zawsze kosztuje 17 zł.

Kiedy otrzymam przesyłkę?
Gdy płatność następuje przelewem lub kartą, książki wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Przesyłki pobraniowe wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia. Książki nowe są wysyłane w ciągu 2-3 dni.

Czy wysyłają Państwo przesyłki kurierskie?
Tak, korzystamy z usług kuriera, dostawa przesyłki do klienta następuje następnego dnia lub 2 dni po jej nadaniu, w zależności od wybranej opcji.

Co zrobić, aby otrzymać zakupioną książkę już następnego dnia?
Czas potrzebny do zaksięgowania pieniędzy przez bank to zwykle jeden dzień. Aby przesyłka dotarła do Państwa w dzień kolejny po zakupie, należy dokonać wpłaty do godziny 11. Jeżeli wpłata jest dokonana przy pomocy Przelewy24 do godziny 11 i opłacona jest opcja Kurier Ekspres 24, to przesyłka wychodzi z Antykwariatu tego samego dnia około godziny 13 i zwykle znajduje się u Państwa dnia następnego, jeśli jest to kolejny dzień roboczy. Jeżeli wpłacają Państwo pieniądze zwykłym przelewem i zależy Państwu na bardzo szybkim dostarczeniu książki, prosimy o wysłanie do nas w takim wypadku potwierdzenia wpłaty wygenerowanego przez bank (w pliku PDF lub innym) drogą elektroniczną lub skanu druczku pocztowego w tym samym formacie pliku. Jeżeli wyślą Państwo potwierdzenie wpłaty i dodatkowo wybiorą Państwo opcję Kurier Ekspres 24 przesyłka zostanie prawdopodobnie dostarczona do Państwa dnia następnego.

Czy książki są bezpiecznie zapakowane?
Tak, staramy się, aby książka w trakcie przesyłki nie uległa uszkodzeniu. Do pakowania używamy kopert bąbelkowych lub kartonów zabezpieczonych folią.

 

FAKTURY

Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
Do każdego zamówienia możemy dołączyć fakturę, jeżeli Klient zaznaczy odpowiednią opcję w formularzu zakupu. Na fakturze są wyszczególnione wszystkie zakupione pozycje oraz koszty przesyłki.

Czy mogę liczyć na fakturę proformę?
Faktury proforma wysyłamy e-mailem na życzenie klienta.

Czy mogę otrzymać kilka faktur do jednego zamówienia?
Tak, w celu ustalenia dokładnej treści faktury prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny: sklep@tezeusz.pl, tel.: 18 549 20 10

.

Czy mogę zmienić dane na fakturze?
Do momentu wysyłki jak najbardziej, po nadaniu paczki mogą Państwo jedynie wystawić notę korygującą.

Czy wysyłają Państwo faktury na inny adres niż adres wysyłki?
Tak, w tej sprawie prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny: sklep@tezeusz.pl, tel.: 18 549 20 10.

Jakie dane należy podać do faktury?
Na fakturze muszą się znaleźć następujące dane odbiorcy: imię i nazwisko Klienta lub nazwa firmy, dokładny adres, NIP.

 

ODBIÓR OSOBISTY

Czy mogę zakupić książki bezpośrednio w siedzibie Państwa księgarni?
Tak, księgarnia mieści się w Lubniu 1119 (55 km od Krakowa w stronę Zakopanego). Zapraszamy codziennie w godzinach o których informujemy na stronie: https://tezeusz.pl/info/kontakt

Czy jest możliwy odbiór osobisty w Krakowie lub w Warszawie?
Nie, nasz antykwariat i księgarnia wysyłkowa nie prowadzi innych punktów osobistego odbioru poza Lubniem.

Ile mam czasu na odbiór zamówienia?
Siedem dni, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

 

REKLAMACJE, ZWROTY

Czy mogę dokonać zwrotu?
Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany dowód zakupu. Nasz antykwariat gwarantuje zwrot ceny towaru. Pieniądze zostaną niezwłocznie odesłane na wskazane przez Klienta konto bankowe po otrzymaniu zwrotnej przesyłki. Klient płaci za odesłanie towaru.

Czy mogę zareklamować zakupiony przedmiot?
W przypadku reklamacji towaru prosimy o niezwłoczne przesłanie Pocztą Polską wadliwego towaru do Sklepu. Firma nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną niezwłocznie odesłane na wskazane przez Klienta konto bankowe po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu wraz z opisem przyczyny zwrotu.

Czy mogę wymienić książkę na inną?
Do momentu wysłania jak najbardziej, później obowiązuje procedura jak w przypadku zwrotów i reklamacji.

Czy książka u nas kupiona zagwarantuje mi zdanie egzaminu bądź uzyskanie zaliczenia?
Nasz antykwariat nie może zapewnić, że książka zagwarantuje państwu zdanie egzaminu bądź uzyskanie zaliczenia. Jesteśmy jednak przekonani, że zapoznanie się z treścią zakupionej książki poszerzy Państwa horyzonty, ułatwiając w ten sposób zdanie egzaminu i uzyskanie zaliczenia.