Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Pozostałe

  • -15%

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.

"Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.

-Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami,

-Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów,

-Godzenie skłóconych zespołów,

-Budowanie relacji biznesowych,

-Sztuka negocjowania z klientami,

-Polubowne rozstrzyganie sporów,

-Rozwiązywanie sporów przed sądem.

Rok wydania: 2000 Wydawnictwo: one press Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda z obwolutą Wymiar: 14.5x22cm Ilość stron: 225 Waga: 0.6 kg EAN: 9788373619098 TIN: T01188652

Uwagi: Brzegi stron zakurzone, Obwoluta lekko zabrudzona, Strony pożółkłe, lekko zabrudzone. 

67,15 zł 79,00 zł

Opinie