Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Pozostałe

Kompedium wiedzy o marketingu

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Rok wydania: 2006 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Stan: UżywanaRodzaj okładki: Miękka Wymiar: 14.5x20.5cm Waga: 0.4 kg EAN: 830114837 TIN: T00461248

Uwagi: Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa lekko zarysowana.

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie