Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Finansiści, ekonomiści i biznesmeni

Motywowanie w erze Web 2.0+

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Dociekliwa obserwacja współczesnego świata, w szczególności specyfiki funkcjonowania nowych modeli biznesu, skłoniła Autorkę do wielu refleksji, mających swe kluczowe odniesienie do obszaru zarządzania ludźmi.
Coraz bardziej widoczna w biznesie dominacja wartości ekonomicznych nad wartościami społecznymi zdaje się rodzić wiele niepokojących zjawisk i zachowań o daleko idących konsekwencjach dla organizacji oraz pracowników ery Web 2.0+. Prezentowane opracowanie, o charakterze teoretyczno-empirycznym, stanowi spójne kompendium wiedzy dla osób zainspirowanych szeroko pojętą problematyką zarządzania, w tym głównie zarządzania kapitałem ludzkim w świecie wirtualnym.
Autorka eksponuje w nim konieczność spojrzenia na pracownika, jako istotę wielowymiarową, o ogromnym, często niedocenianym, indywidualnym potencjale. Powierzchowność w tym zakresie, charakterystyczna dla wielu menedżerów, sprawia bowiem, że zamiast kreować inspirujące, przyjazne środowisko pracy, staje się ono dzięki nim miejscem generującym jedynie frustracje i stres.
W książce eksponowane miejsce zajmują rozważania na temat struktury oraz skutków, coraz bardziej różnorodnych, zjawisk patologicznych w pracy, które skutecznie demotywują ludzi, znacząco redukując poziom efektywności ich pracy, rodząc jednocześnie wszechobecne zjawisko anomii pracowniczej. Nieco pesymistyczny charakter rozważań podjętych w pierwszej części, w drugiej ustępuje miejsca dywagacjom na temat tego, w jaki sposób można zostać prawdziwym wirtuozem biznesu ery Web 2.0+, otrzymując w konsekwencji gotową receptę na skuteczny model systemu motywacyjnego dla organizacji funkcjonujących w - jakże osobliwej - wirtualnej rzeczywistości.

Rok wydania: 2016 Wydawnictwo: CeDeWu Stan: NowaRodzaj okładki: Inna Wymiar: 16x23cm Ilość stron: 222 Waga: 0.5 kg EAN: 9788375567670

Produkt niedostępny
Powiadom mnie o dostępności tego produktu

Opinie