Razem 0,00 zł

+Koszt dostawy od -

Powrót

Marketing

  • -37%

Marketing pierwsza polska edycja

Opinie czytelników: (0) Dodaj ocenę

Podręcznik Marketing powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie wykładowców i studentów programów MBA oraz szkół menedżerskich w Polsce. Łączy w sobie doświadczenia i praktykę najbardziej innowacyjnej gospodarki świata - gospodarki USA, prezentowane w przystępnej dla polskiego Czytelnika formie. Publikacja jest oparta na piątej edycji amerykańskiej. Polecamy ją głównie ze względu na: - bogactwo przykładów amerykańskich, japońskich i polskich ilustrujących teoretyczne koncepcje marketingowe; - prezentacja najnowszych koncepcji marketingowych; - polskie case studies; - integracja koncepcji marketingowych z innymi dziedzinami zarządzania nowoczesną firmą; - dbałość o terminologię, przystępny język, styl obfitujący w narrację i dialog; - wysoka jakość poligraficzna, publikacja kolorowa, bogata w zdjęcia, wykresy, tabelki;- posiada Instructor's Manual z odpowiedziami do case'ów, pytań sprawdzających i problemów aplikacyjnych dyskutowanych w czasie zajęć akademickich.Książka jest przeznaczona dla studentów programów MBA, studentów dziennych i podyplomowych studiów menedżerskich oraz menedżerów.

Rok wydania: 1998 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ABC Stan: UżywanaRodzaj okładki: Twarda Wymiar: 21x28cm Ilość stron: 722 Waga: 2 kg EAN: 9788387286668 TIN: T01127021

Uwagi:

Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, Strony trochę pożółkłe.
25,31 zł 40,00 zł

Opinie